ELEKTROMOBILIO „NISSAN LEAF“ ĮKROVOS IR IŠKROVOS ANALIZĖ

Autoriai

  • Darius Šeržentas Šiaulių valstybinė kolegija / Higher Education Institution

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjama elektromobilio „Nissan Leaf“ įkrovos ir iškrovos sistemų analizė, akcentuojant šiuolaikinių elektrinių transporto priemonių technologinę pažangą ir efektyvumo aspektus. Tyrimas apima skirtingų įkrovimo lygių (AC ir DC) bei jungčių tipų palyginimą, įkrovos sistemos komponentų ir valdymo signalų veikimą, taip pat rekuperacinio stabdymo iškrovos metodų analizę. Eksperimentinė dalis paremta realaus naudojimo duomenimis, gautais naudojant lėtąjį ir greitąjį įkrovimą, taip pat diagnostine įranga atliekamais matavimais. Nustatyta, kad įkrovimo efektyvumas siekia 94,9 proc., o rekuperacinis stabdymas padeda susigrąžinti dalį energijos. Palyginus „eco“ ir „drive“ režimus, nustatyta, kad energijos sąnaudos gali skirtis iki 21,5 proc., tai įrodo „eco“ režimo efektyvumą. Tyrimo rezultatai gali būti naudingi tobulinant elektromobilių energetines sistemas, tiriant elektromobilį ateityje stebint jo nusidėvėjimą, iškilusius gedimus. Taip pat suprasti realių parametrų skirtumą nuo gamintojo deklaruojamų parametrų.

##submission.downloads##

Publikuota

2025-06-12