Studijų pasirinkimo motyvų ir pasitenkinimo studijomis analizė kaip studijų kokybės užtikrinimo instrumentas

Autoriai

  • Liucija Urbonienė

DOI:

https://doi.org/10.56131/tmt.2022.1.1.1

Santrauka

Straipsnyje atlikta studentų pasitenkinimo studijomis ir studijų pasirinkimo motyvų šiuolaikinių mokslinių sampratų analizė. Vadovaujantis atliktos anketinės apklausos rezultatais, išnagrinėti Šiaulių valstybinės kolegijos Verslo ir technologijų fakulteto ištęstinių studijų Socialinių mokslų bei Verslo ir viešosios vadybos studijų krypčių grupių pirmo kurso studentų studijų pasirinkimo motyvai ir pasitenkinimas studijomis. Remiantis mokslinės literatūros analize ir atlikus anketinę apklausą siekta nustatyti, kokie motyvai labiausiai skatina studentus pasirinkti studijas Šiaulių valstybinėje kolegijoje. Identifikuoti kriterijai, kurie lemia studentų pasitenkinimą arba nepasitenkinimą studijomis vertinant studijų kokybės aspektu.
Reikšminiai žodžiai: studijų kokybė, studijų pasirinkimas, studijų programa, pasitenkinimas studijomis.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

##submission.downloads##

Publikuota

##submission.updatedOn##

Kaip cituoti

Urbonienė, L. (2022). Studijų pasirinkimo motyvų ir pasitenkinimo studijomis analizė kaip studijų kokybės užtikrinimo instrumentas. Taikomieji Moksliniai Tyrimai, 1(1), 15–22. https://doi.org/10.56131/tmt.2022.1.1.1