Savikontrolės ir žinių kontrolės testų naudojimo e. studijose tyrimas

Autoriai

  • Liudvikas Kaklauskas Šiaulių valstybinė kolegija
  • Ingrida Morkevičienė Šiaulių valstybinė kolegija

DOI:

https://doi.org/10.56131/tmt.2023.2.1.100

Reikšminiai žodžiai:

e. studijos, interaktyvumas, savikontrolės testas, žinių kontrolės testas

Santrauka

Straipsnyje analizuojami studentų pasiekimai Moodle virtualioje mokymosi aplinkoje. Analizei naudota personalizuotų Moodle veiklos įrašų duomenų bazė (N=11234). Tyrimui suformuota išvestinė duomenų bazė (N=285). Vertinta aštuoniolika savikontrolės testų (S=18) ir aštuoniolika žinių kontrolės testų (K=18). Šiuos testus laikė 80 studentų. Savikontrolės testus laikė tik 45 proc. studentų, nes jie neprivalomi. Atlikus analizę nustatyta, kad savikontrolės testų laikymas studentams garantuoja aukštesnį kontrolinių testų įvertinimą. Mokiniai, kurių pažymiai atitinka tipinį pasiekimų lygį, labiau linkę atlikti savikontrolės testus.

Reikšminiai žodžiai: e. studijos, interaktyvumas, savikontrolės testas, žinių kontrolės testas.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

##submission.downloads##

Publikuota

2023-04-18

Kaip cituoti

Kaklauskas, L., & Morkevičienė, I. (2023). Savikontrolės ir žinių kontrolės testų naudojimo e. studijose tyrimas. Taikomieji Moksliniai Tyrimai, 2(1), 59–64. https://doi.org/10.56131/tmt.2023.2.1.100