Savikontrolės ir žinių kontrolės testų naudojimo e. studijose tyrimas
DOI:
https://doi.org/10.56131/tmt.2023.2.1.100Reikšminiai žodžiai:
e. studijos, interaktyvumas, savikontrolės testas, žinių kontrolės testasSantrauka
Straipsnyje analizuojami studentų pasiekimai Moodle virtualioje mokymosi aplinkoje. Analizei naudota personalizuotų Moodle veiklos įrašų duomenų bazė (N=11234). Tyrimui suformuota išvestinė duomenų bazė (N=285). Vertinta aštuoniolika savikontrolės testų (S=18) ir aštuoniolika žinių kontrolės testų (K=18). Šiuos testus laikė 80 studentų. Savikontrolės testus laikė tik 45 proc. studentų, nes jie neprivalomi. Atlikus analizę nustatyta, kad savikontrolės testų laikymas studentams garantuoja aukštesnį kontrolinių testų įvertinimą. Mokiniai, kurių pažymiai atitinka tipinį pasiekimų lygį, labiau linkę atlikti savikontrolės testus.
Reikšminiai žodžiai: e. studijos, interaktyvumas, savikontrolės testas, žinių kontrolės testas.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
##submission.downloads##
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyrius
Licencija
Copyright (c) 2023 Liudvikas Kaklauskas, Ingrida Morkevičienė
Šis darbas yra licencijuotas pagal Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
##plugins.generic.recommendByAuthor.heading##
- Gražina Tautvydienė, Ingrida Morkevičienė, Dirbtinio intelekto teksto ir vaizdo generavimo modelių pritaikymo galimybės , Taikomieji moksliniai tyrimai: Leidimas 2 Nr. 1 (2023): Taikomieji moksliniai tyrimai
- Liudvikas Kaklauskas, Dominykas Pugačius, Saugus nutolusio kliento prisijungimas į kolegijos vidinį kompiuterių tinklą per VPN , Taikomieji moksliniai tyrimai: Leidimas 2 Nr. 1 (2023): Taikomieji moksliniai tyrimai