Organizacijos įvaizdžio vertinimas UAB „Baltic Agro“ vartotojų požiūriu

Autoriai

  • Tautvydas Skikas Šiaulių valstybinė kolegija, Tarptautinio verslo studijų programos ištęstinių studijų IV kurso studentas
  • Virginija Latvėnienė Šiaulių valstybinė kolegija, Verslo ir apskaitos katedros lektorė

DOI:

https://doi.org/10.56131/tmt.2023.2.2.163

Reikšminiai žodžiai:

organizacijos įvaizdis, išorinis įvaizdis, vidinis įvaizdis, įvaizdžio elementai, įvaizdžio formavimo veiksniai

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjami teoriniai organizacijos įvaizdžio formavimo aspektai. Pabrėžiama įvaizdžio reikšmė šių dienų versle, akcentuojant, kad, tik pelniusios palankios organizacijos įvaizdį, įmonės įgauna stiprų pranašumą rinkoje. Išskiriamas įvaizdžio formavimo procesas, susidedantis iš vidinės organizacijos kultūros, darbuotojų kompetencijų, produkto vertės, vadovo elgesio, verslo reputacijos, socialinės organizacijos elgsenos, vizualinio vaizdo bei pačių vartotojų įvaizdžio. Empiriniam tyrimui pasirinktas anketinės apklausos metodas, taikytas tikimybinis tiriamųjų parinkimo būdas – atsitiktinė atranka. Atlikta apklausos rezultatų analizė įvertinti UAB „Baltic Agro“ įvaizdį pagal išskirtus įvaizdžio formavimo veiksnius ir identifikuotus organizacijos įvaizdžio elementus.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

##submission.downloads##

Publikuota

2023-10-19

Kaip cituoti

Skikas, T., & Latvėnienė, V. (2023). Organizacijos įvaizdžio vertinimas UAB „Baltic Agro“ vartotojų požiūriu. Taikomieji Moksliniai Tyrimai, 2(2), 28–48. https://doi.org/10.56131/tmt.2023.2.2.163