Nevyriausybinės organizacijos „Unikalus gyvenimas“ komunikacijos socialiniame tinkle Facebook analizė

Autoriai

  • Ernesta Zakaitė Šiaulių valstybinė kolegija, Organizacijos komunikacijos ir rinkodaros studijų programos absolventė
  • Rita Jakutienė Šiaulių valstybinė kolegija, Vadybos ir komunikacijos katedros lektorė

DOI:

https://doi.org/10.56131/tmt.2023.2.2.164

Reikšminiai žodžiai:

organizacijos komunikacija, išorinė komunikacija, socialiniai tinklai, Facebook

Santrauka

Šiuolaikinėje organizacijoje sėkminga komunikacija yra itin svarbus procesas, galintis prisidėti prie įvaizdžio formavimo, organizacijos rinkodaros strategijos įgyvendinimo, pasiekiant tikslines auditorijas, palaikant santykius su visuomene, pritraukiant rėmėjus. Populiarėjantys socialiniai tinklai skatina organizacijas vis aktyviau naudotis šia priemone ir komunikuoti interaktyvioje erdvėje. Straipsnyje pateikti komunikacijos ir organizacijos komunikacijos apibrėžimai, organizacijos komunikacijos rūšys, kanalai ir priemonės. Išnagrinėti socialinių tinklų apibrėžimai ir šių tinklų nauda organizacijos komunikacijai. Anketinės apklausos kiekybiniu tyrimu surinkta informacija apie nevyriausybinės organizacijos „Unikalus gyvenimas“ komunikaciją socialiniame tinkle Facebook ir atlikta gautų šio tyrimo rezultatų analizė. Tyrimas atskleidė, kaip respondentai vertina „Unikalaus gyvenimo“ komunikaciją socialiniame tinkle Facebook. Pateiktos išvados ir rekomendacijos.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

##submission.downloads##

Publikuota

2023-10-17

Kaip cituoti

Zakaitė, E., & Jakutienė, R. (2023). Nevyriausybinės organizacijos „Unikalus gyvenimas“ komunikacijos socialiniame tinkle Facebook analizė. Taikomieji Moksliniai Tyrimai, 2(2), 7–19. https://doi.org/10.56131/tmt.2023.2.2.164