Nevyriausybinės organizacijos „Unikalus gyvenimas“ komunikacijos socialiniame tinkle Facebook analizė
DOI:
https://doi.org/10.56131/tmt.2023.2.2.164Reikšminiai žodžiai:
organizacijos komunikacija, išorinė komunikacija, socialiniai tinklai, FacebookSantrauka
Šiuolaikinėje organizacijoje sėkminga komunikacija yra itin svarbus procesas, galintis prisidėti prie įvaizdžio formavimo, organizacijos rinkodaros strategijos įgyvendinimo, pasiekiant tikslines auditorijas, palaikant santykius su visuomene, pritraukiant rėmėjus. Populiarėjantys socialiniai tinklai skatina organizacijas vis aktyviau naudotis šia priemone ir komunikuoti interaktyvioje erdvėje. Straipsnyje pateikti komunikacijos ir organizacijos komunikacijos apibrėžimai, organizacijos komunikacijos rūšys, kanalai ir priemonės. Išnagrinėti socialinių tinklų apibrėžimai ir šių tinklų nauda organizacijos komunikacijai. Anketinės apklausos kiekybiniu tyrimu surinkta informacija apie nevyriausybinės organizacijos „Unikalus gyvenimas“ komunikaciją socialiniame tinkle Facebook ir atlikta gautų šio tyrimo rezultatų analizė. Tyrimas atskleidė, kaip respondentai vertina „Unikalaus gyvenimo“ komunikaciją socialiniame tinkle Facebook. Pateiktos išvados ir rekomendacijos.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
##submission.downloads##
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyrius
Licencija
Copyright (c) 2023 Ernesta Zakaitė, Rita Jakutienė
Šis darbas yra licencijuotas pagal Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.