Kuršėnų Stasio Anglickio progimnazijos pedagogų komandinio darbo analizė

Autoriai

  • Ligita Šalkauskienė Šiaulių valstybinė kolegija, Vadybos ir komunikacijos katedros docentė, socialinių mokslų daktarė
  • Lina Jankienė Šiaulių valstybinė kolegija, Įmonių ir įstaigų vadybos studijų programos absolventė

DOI:

https://doi.org/10.56131/tmt.2023.2.2.179

Reikšminiai žodžiai:

komanda, komandinis darbas, komandinio darbo analizė, švietimo organizacija

Santrauka

Šiuolaikinėje visuomenėje vienas iš esminių modernios organizacijos bruožų yra komandinis darbas, produktyviai dalyvaujant pokyčiuose, kuriant organizacijos kultūrą, siekiant jos veiklos efektyvumo ir kt. Komandinis darbas populiarus daugelyje veiklos sričių, ne išimtis – ir švietimo organizacijos. Komandos kuriamos, norint pasiekti įvairių tikslų, tačiau pagrindinis jų reikšmingumo ypatumas – įrodymai, kad komandos pasiekia geresnių rezultatų, negu paskiri darbuotojai, nes kiekvienai veiklai reikia įvairių įgūdžių ir patirties. Straipsnyje analizuojama komandinio darbo samprata, pateikiamos pedagogų komandinio darbo ypatybės, privalumai ir trūkumai. Pristatomas pedagogų komandinio darbo tyrimas švietimo organizacijoje, kuris atskleidė, kad ten veikiančių komandų komandinio darbo raiška yra labiau teigiama, negu neigiama.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

##submission.downloads##

Publikuota

2023-10-26

Kaip cituoti

Šalkauskienė, L., & Jankienė, L. (2023). Kuršėnų Stasio Anglickio progimnazijos pedagogų komandinio darbo analizė. Taikomieji Moksliniai Tyrimai, 2(2), 118–127. https://doi.org/10.56131/tmt.2023.2.2.179