Kodėl valstybės tarnyba turėtų veikti korporacijos principu?
DOI:
https://doi.org/10.56131/tmt.2023.2.2.184Reikšminiai žodžiai:
valstybės tarnyba, žmogiškieji ištekliai, naujoji viešoji vadyba, valstybės tarnybos modeliai, korporacinis valdymasSantrauka
Straipsnyje pabandyta surasti sąlyčio taškus ir sulyginti du skirtingus darbo organizavimo būdus valstybėje: tai viešasis ir privatus sektoriai. Pasirinkta paanalizuoti ir pažvelgti į teikiamas perspektyvas bei darbuotojo motyvavimo galimybes valstybės tarnyboje ir korporacijoje. Ar galima valstybės darbo organizavimo būdą, kuriuo valstybė užtikrina savo funkcijas ir paslaugas visuomenei, prilyginti korporaciniam valdymui? Nagrinėjami skirtumai ir panašumai, trūkumai ir nauji atradimai valstybės tarnyboje, siekiant užtikrinti ir patenkinti visuomenės poreikius. Straipsnyje pateikta analizuojanti informacija apie valstybės tarnybos vietą ir vaidmenį šiuolaikinėje, sparčiai besikeičiančioje visuomenėje. Naujoji viešoji vadyba valstybės tarnybos žmogiškųjų išteklių vadyboje vaidina didelį vaidmenį, todėl pabandyta palyginti valstybės tarnybos ir privačių korporacijų patirtis žmogiškųjų išteklių vadyboje, tyrimui pasirinktas lyginamosios analizės metodas.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
##submission.downloads##
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyrius
Licencija
Copyright (c) 2023 Viktorija Girinskienė
Šis darbas yra licencijuotas pagal Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
##plugins.generic.recommendByAuthor.heading##
- Viktorija Girinskienė, Dirbtinis intelektas viešajame sektoriuje: progresas versus regresas? , Taikomieji moksliniai tyrimai: Leidimas 3 Nr. 1 (2024): Taikomieji moksliniai tyrimai