Socialinių paslaugų įstaigų socialinio verslo turinio kontekstualizavimas
DOI:
https://doi.org/10.56131/tmt.2024.3.1.198Reikšminiai žodžiai:
socialinis verslas, socialinės inovacijos, asmuo su negalia, reinvestavimas, įgalinimasSantrauka
Socialinis verslas įvardijamas kaip verslas, orientuotas į žmonių ir bendruomenių gerovę. Tokiame versle vyrauja kūrybinė veikla ir socialinės inovacijos. Jame pastoviai naujinamos paslaugos, produktai bei procesai, kurie būtini asmens, bendruomenės socialinei gerovei tobulinti. Socialinį verslą dažniausiai vykdo nevyriausybinės organizacijos. Šio straipsnio tikslas – išnagrinėti socialinių paslaugų įstaigų socialinio verslo turinio kontekstą. Tyrime dalyvavo 4 socialiniai darbuotojai, dirbantys įstaigoje su asmenimis, turinčiais negalią. Kokybinio turinio analizė atskleidė socialinio verslo kaip proceso suvokimą, jis interpretuojamas, kaip klientų integracijos į bendruomenę skatinimas, veikla, kuri turi pridėtinę vertę socialiniams darbuotojams ir jų klientams. Socialinio verslo sudedamosios dalys misija, bendruomenė, pelnas, inovacijos, rinka yra reikšmingos jo vykdyme.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
##submission.downloads##
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyrius
Licencija
Copyright (c) 2024 Gabrielė Radavičiūtė, Aristida Čepienė
Šis darbas yra licencijuotas pagal Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
##plugins.generic.recommendByAuthor.heading##
- Raimonda Rimkutė, Aristida Čepienė, Vaikus su negalia ne Lietuvoje auginančių šeimų gaunamų socialinių paslaugų patirtys , Taikomieji moksliniai tyrimai: Leidimas 3 Nr. 1 (2024): Taikomieji moksliniai tyrimai