Socialinių paslaugų įstaigų socialinio verslo turinio kontekstualizavimas

Autoriai

  • Gabrielė Radavičiūtė Šiaulių valstybinė kolegija, Socialinio darbo studijų programos absolventė
  • Aristida Čepienė Šiaulių valstybinė kolegija, Socialinio darbo katedros lektorė

DOI:

https://doi.org/10.56131/tmt.2024.3.1.198

Reikšminiai žodžiai:

socialinis verslas, socialinės inovacijos, asmuo su negalia, reinvestavimas, įgalinimas

Santrauka

Socialinis verslas įvardijamas kaip verslas, orientuotas į žmonių ir bendruomenių gerovę. Tokiame versle vyrauja kūrybinė veikla ir socialinės inovacijos. Jame pastoviai naujinamos paslaugos, produktai bei procesai, kurie būtini asmens, bendruomenės socialinei gerovei tobulinti. Socialinį verslą dažniausiai vykdo nevyriausybinės organizacijos. Šio straipsnio tikslas – išnagrinėti socialinių paslaugų įstaigų socialinio verslo turinio kontekstą. Tyrime dalyvavo 4 socialiniai darbuotojai, dirbantys įstaigoje su asmenimis, turinčiais negalią. Kokybinio turinio analizė atskleidė socialinio verslo kaip proceso suvokimą, jis interpretuojamas, kaip klientų integracijos į bendruomenę skatinimas, veikla, kuri turi pridėtinę vertę socialiniams darbuotojams ir jų klientams. Socialinio verslo sudedamosios dalys misija, bendruomenė, pelnas, inovacijos, rinka yra reikšmingos jo vykdyme.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

##submission.downloads##

Publikuota

2024-02-17

Kaip cituoti

Radavičiūtė, G., & Čepienė, A. (2024). Socialinių paslaugų įstaigų socialinio verslo turinio kontekstualizavimas. Taikomieji Moksliniai Tyrimai, 3(1), 41–51. https://doi.org/10.56131/tmt.2024.3.1.198