Povandeninio roboto taikymas vandens transporto ir infrastruktūros povandeninės dalies techninės apžiūros duomenų bazės sukūrimui

Autoriai

  • Justas Žaglinskis Lietuvos aukštoji jūreivystės mokykla, direktoriaus pavaduotojas mokslui ir inovacijoms, docentas, technologijos mokslų daktaras
  • Evelina Noreikaitė Lietuvos aukštoji jūreivystės mokykla, Laivybos ir logistikos informacijos sistemų studijų programos studentė

DOI:

https://doi.org/10.56131/tmt.2024.3.1.259

Reikšminiai žodžiai:

CHASING M2 PRO MAX, ROV, laivų ir uostų infrastruktūros techninė apžiūra, IMO, SQL

Santrauka

Šiame straipsnyje nagrinėjamas povandeninio roboto CHASING M2 PRO MAX taikymas vandens transporto priemonių ir jų infrastruktūros, ypač povandeninės dalies, techninės apžiūros duomenų bazių sukūrimui. Straipsnyje apibrėžiamos ir analizuojamos konkrečios povandeninio roboto taikymo sritys, išsamiai aprašant jo valdymo sistemų charakteristikas, kurios yra būtinos efektyviai ir tiksliai rinkti duomenis apie vandens transporto priemones ir povandeninę uosto infrastruktūrą. Ypatingas dėmesys skiriamas vandens transporto priemonių ir uosto infrastruktūros techninės apžiūros proceso operacijoms bei jų atlikimo techninėms sąlygoms. Išanalizuota, kaip šis robotas gali pagerinti duomenų rinkimo procesą ir apžiūros veiksmingumą. Galiausiai, modeliuojamas povandeninės apžiūros procesas, demonstruojant, kaip CHASING M2 PRO MAX gali būti integruotas į esamas procedūras, siekiant optimizuoti duomenų surinkimą ir analizę. Šis tyrimas atveria naujas galimybes vandens transporto saugumo ir infrastruktūros priežiūros srityje, teikdamas vertingų įžvalgų apie povandeninio roboto technologijų taikymą.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

##submission.downloads##

Publikuota

2024-06-19

Kaip cituoti

Žaglinskis, J., & Noreikaitė, E. (2024). Povandeninio roboto taikymas vandens transporto ir infrastruktūros povandeninės dalies techninės apžiūros duomenų bazės sukūrimui. Taikomieji Moksliniai Tyrimai, 3(1), 182–196. https://doi.org/10.56131/tmt.2024.3.1.259