Klientų lojalumo vertinimas turizmo organizatoriaus požiūriu
DOI:
https://doi.org/10.56131/tmt.2022.1.1.3Santrauka
Straipsnyje nagrinėjamos teorinės klientų lojalumo dimensijos ir lojalumą formuojantys veiksniai, klientų pasitenkinimas ir jų suvokiama vertė. Atlikta klientų lojalumo vertinimo modelių analizė ir empiriniam tyrimui pasirinktas plačiai klientų suvokiamos paslaugų kokybės vertinimui naudojamas metodas – SERVQUAL modelis. Šio modelio pagrindu sudaryta anketa ir apklausti 113 konkrečios turizmo organizavimo įmonės klientai. Atlikta apklausos rezultatų analizė įgalino įvertinti klientų lojalumą šiai įmonei, nustatyti pagrindinius veiksnius, kurie skatina klientus pakartotinai naudotis turizmo įmonės paslaugomis, bei tobulintinas sritis.
Reikšminiai žodžiai: klientų lojalumas, turizmo organizatorius, klientų pasitenkinimas, paslaugų kokybė.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
##submission.downloads##
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyrius
Licencija
Copyright (c) 2022 Vaiva Pranevičienė, Paulius Žymantas
Šis darbas yra licencijuotas pagal Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.