Klientų lojalumo vertinimas turizmo organizatoriaus požiūriu

Autoriai

  • Vaiva Pranevičienė
  • Paulius Žymantas

DOI:

https://doi.org/10.56131/tmt.2022.1.1.3

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjamos teorinės klientų lojalumo dimensijos ir lojalumą formuojantys veiksniai, klientų pasitenkinimas ir jų suvokiama vertė. Atlikta klientų lojalumo vertinimo modelių analizė ir empiriniam tyrimui pasirinktas plačiai klientų suvokiamos paslaugų kokybės vertinimui naudojamas metodas – SERVQUAL modelis. Šio modelio pagrindu sudaryta anketa ir apklausti 113 konkrečios turizmo organizavimo įmonės klientai. Atlikta apklausos rezultatų analizė įgalino įvertinti klientų lojalumą šiai įmonei, nustatyti pagrindinius veiksnius, kurie skatina klientus pakartotinai naudotis turizmo įmonės paslaugomis, bei tobulintinas sritis.
Reikšminiai žodžiai: klientų lojalumas, turizmo organizatorius, klientų pasitenkinimas, paslaugų kokybė.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

##submission.downloads##

Publikuota

##submission.updatedOn##

Kaip cituoti

Pranevičienė, V., & Žymantas, P. (2022). Klientų lojalumo vertinimas turizmo organizatoriaus požiūriu. Taikomieji Moksliniai Tyrimai, 1(1), 38–50. https://doi.org/10.56131/tmt.2022.1.1.3