Kelionių organizavimo paslaugų kokybė UAB „Kelionių centras“ vartotojų požiūriu
Reikšminiai žodžiai:
kelionių organizavimo paslauga, kelionių organizatorius, vartotojų poreikiai, kelionių organizavimo paslaugos kokybėSantrauka
Straipsnyje nagrinėjami teoriniai kelionių organizavimo paslaugos aspektai jų vieta turizmo versle. Išskiriamos pagrindinės individualios paslaugos savybės, analizuojamas paslaugos teikėjo ir vartotojo bendradarbiavimas bei jo svarba, išryškinanti kelionių organizavimo paslaugos ypatumus. Nustatyti kelionių organizavimo paslaugų teikimo kokybės požymiai bei metodai. Empiriniam tyrimui pasirinktas SERVQUAL metodas, kuris naudojamas įvertinti, kaip vartotojai suvokia paslaugų kokybę, išskirti pagrindinius paslaugų kokybės kriterijus. Šio metodo pagrindu sudaryta anketa ir apklausti 105 konkrečios kelionių organizavimo įmonės vartotojai bei visi šios įmonės darbuotojai. Atlikta apklausos rezultatų analizė įgalino nustatyti kelionių organizatoriaus paslaugų kokybę vartotojų požiūriu bei įvertinti vartotojų poreikius.
Reikšminiai žodžiai: kelionių organizavimo paslauga, kelionių organizatorius, vartotojų poreikiai, kelionių organizavimo paslaugos kokybė.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
##submission.downloads##
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyrius
Licencija
Copyright (c) 2022 Dovilė Grubinskaitė, Virginija Latvėnienė
Šis darbas yra licencijuotas pagal Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
##plugins.generic.recommendByAuthor.heading##
- Laura Samulionytė, Virginija Latvėnienė, Rinkodaros komplekso elementų įtaka viešbučio klientų lojalumui , Taikomieji moksliniai tyrimai: Leidimas 1 Nr. 2 (2022): Taikomieji moksliniai tyrimai
- Tautvydas Skikas, Virginija Latvėnienė, Organizacijos įvaizdžio vertinimas UAB „Baltic Agro“ vartotojų požiūriu , Taikomieji moksliniai tyrimai: Leidimas 2 Nr. 2 (2023): Taikomieji moksliniai tyrimai