Kelionių organizavimo paslaugų kokybė UAB „Kelionių centras“ vartotojų požiūriu

Autoriai

  • Dovilė Grubinskaitė
  • Virginija Latvėnienė

Reikšminiai žodžiai:

kelionių organizavimo paslauga, kelionių organizatorius, vartotojų poreikiai, kelionių organizavimo paslaugos kokybė

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjami teoriniai kelionių organizavimo paslaugos aspektai jų vieta turizmo versle. Išskiriamos pagrindinės individualios paslaugos savybės, analizuojamas paslaugos teikėjo ir vartotojo bendradarbiavimas bei jo svarba, išryškinanti kelionių organizavimo paslaugos ypatumus. Nustatyti kelionių organizavimo paslaugų teikimo kokybės požymiai bei metodai. Empiriniam tyrimui pasirinktas SERVQUAL metodas, kuris naudojamas įvertinti, kaip vartotojai suvokia paslaugų kokybę, išskirti pagrindinius paslaugų kokybės kriterijus. Šio metodo pagrindu sudaryta anketa ir apklausti 105 konkrečios kelionių organizavimo įmonės vartotojai bei visi šios įmonės darbuotojai. Atlikta apklausos rezultatų analizė įgalino nustatyti kelionių organizatoriaus paslaugų kokybę vartotojų požiūriu bei įvertinti vartotojų poreikius.

Reikšminiai žodžiai: kelionių organizavimo paslauga, kelionių organizatorius, vartotojų poreikiai, kelionių organizavimo paslaugos kokybė.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

##submission.downloads##

Publikuota

2022-06-10

Kaip cituoti

Grubinskaitė, D., & Latvėnienė, V. (2022). Kelionių organizavimo paslaugų kokybė UAB „Kelionių centras“ vartotojų požiūriu. Taikomieji Moksliniai Tyrimai, 1(1), 79–98.