Rinkodaros komplekso elementų įtaka viešbučio klientų lojalumui

Autoriai

  • Laura Samulionytė Šiaulių valstybinė kolegija
  • Virginija Latvėnienė Šiaulių valstybinė kolegija

Reikšminiai žodžiai:

Rinkodaros komplekso elementai: produktas, kaina, rėmimas, paskirstymas, fizinis akivaizdumas, procesas, žmonės, Klientų lojalumas

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjami teoriniai rinkodaros komplekso elementai, kurie yra orientuoti ne vien į produkto kūrimą, bet ir į vartotojų poreikius. Išskiriamas rinkodaros kompleksas „7P“, kuris leidžia geriau išanalizuoti viešbučio klientų lojalumą lemiančius veiksnius. Pateikiama vartotojų lojalumo klasifikacija bei lygmenys, kurie leidžia identifikuoti klientų lojalumą bei imtis atitinkamų priemonių, kurios paskatintų vartotoją įsigyti tam tikrą prekę ar paslaugą. Empiriniam tyrimui pasirinktas anketinės apklausos metodas, apklausti 72 respondentai. Atlikta apklausos rezultatų analizė įgalino nustatyti rinkodaros komplekso įtaką viešbučio „Tyla“ klientų lojalumui pagal „7P“ elementus: produktą, kainą, rėmimą, paskirstymą, fizinį akivaizdumą, procesą ir žmones.

Reikšminiai žodžiai: Rinkodaros komplekso elementai: produktas, kaina, rėmimas, paskirstymas, fizinis akivaizdumas, procesas, žmonės. Klientų lojalumas.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

##submission.downloads##

Publikuota

2022-10-27

Kaip cituoti

Samulionytė, L., & Latvėnienė, V. (2022). Rinkodaros komplekso elementų įtaka viešbučio klientų lojalumui. Taikomieji Moksliniai Tyrimai, 1(2), 49–70.