Rinkodaros komplekso elementų įtaka viešbučio klientų lojalumui
Reikšminiai žodžiai:
Rinkodaros komplekso elementai: produktas, kaina, rėmimas, paskirstymas, fizinis akivaizdumas, procesas, žmonės, Klientų lojalumasSantrauka
Straipsnyje nagrinėjami teoriniai rinkodaros komplekso elementai, kurie yra orientuoti ne vien į produkto kūrimą, bet ir į vartotojų poreikius. Išskiriamas rinkodaros kompleksas „7P“, kuris leidžia geriau išanalizuoti viešbučio klientų lojalumą lemiančius veiksnius. Pateikiama vartotojų lojalumo klasifikacija bei lygmenys, kurie leidžia identifikuoti klientų lojalumą bei imtis atitinkamų priemonių, kurios paskatintų vartotoją įsigyti tam tikrą prekę ar paslaugą. Empiriniam tyrimui pasirinktas anketinės apklausos metodas, apklausti 72 respondentai. Atlikta apklausos rezultatų analizė įgalino nustatyti rinkodaros komplekso įtaką viešbučio „Tyla“ klientų lojalumui pagal „7P“ elementus: produktą, kainą, rėmimą, paskirstymą, fizinį akivaizdumą, procesą ir žmones.
Reikšminiai žodžiai: Rinkodaros komplekso elementai: produktas, kaina, rėmimas, paskirstymas, fizinis akivaizdumas, procesas, žmonės. Klientų lojalumas.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
##submission.downloads##
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyrius
Licencija
Copyright (c) 2022 Laura Samulionytė, Virginija Latvėnienė
Šis darbas yra licencijuotas pagal Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
##plugins.generic.recommendByAuthor.heading##
- Dovilė Grubinskaitė, Virginija Latvėnienė, Kelionių organizavimo paslaugų kokybė UAB „Kelionių centras“ vartotojų požiūriu , Taikomieji moksliniai tyrimai: Leidimas 1 Nr. 1 (2022): Taikomieji moksliniai tyrimai
- Tautvydas Skikas, Virginija Latvėnienė, Organizacijos įvaizdžio vertinimas UAB „Baltic Agro“ vartotojų požiūriu , Taikomieji moksliniai tyrimai: Leidimas 2 Nr. 2 (2023): Taikomieji moksliniai tyrimai