Žaidimu pagrįstas mokymosi projektas – sekų ribos skaičiavimas naudojant didaktinį žaidimą „LimStorm“
DOI:
https://doi.org/10.56131/tmt.2023.2.1.96Reikšminiai žodžiai:
žaidimais pagrįstas mokymasis, didaktinis žaidimas, aktyvaus mokymosi metodai, sekos riba, kortų žaidimaiSantrauka
Realiųjų skaičių sekos, konvergavimo ir ribos sąvokos pristatomos visiems inžinerijos ir informatikos studentams pirmojo semestro matematinės analizės kurse. Žaidybiniai mokymo metodai, kurie pasirodė veiksmingi motyvuojant Z kartos studentus, yra galinga parama siekiant išlaikyti studentų dėmesį ir susidomėjimą. Remiantis žaidimais grindžiamo mokymosi privalumais, yra sukurtas kortų žaidimas „LimStorm“, kuris skirtas 4-10 studentų grupėms praktiškai išmokti svarbias realiųjų skaičių sekų ribas. Šiame straipsnyje apibendrinta dviejų metų bandomojo etapo empirinė patirtis ir ištirtas žaidimo eksperimento veiksmingumas.
Reikšminiai žodžiai: žaidimais pagrįstas mokymasis, didaktinis žaidimas, aktyvaus mokymosi metodai, sekos riba, kortų žaidimai.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
##submission.downloads##
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyrius
Licencija
Copyright (c) 2023 Szilvia Szilágyi, Attila Körei, Zsuzsanna Török, Ingrida Vaičiulytė
Šis darbas yra licencijuotas pagal Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.