Žaidimu pagrįstas mokymosi projektas – sekų ribos skaičiavimas naudojant didaktinį žaidimą „LimStorm“

Autoriai

  • Szilvia Szilágyi Miškolco universitetas, Vengrija
  • Attila Körei Miškolco universitetas, Vengrija
  • Zsuzsanna Török Miškolco universitetas, Vengrija
  • Ingrida Vaičiulytė Šiaulių valstybinė kolegija

DOI:

https://doi.org/10.56131/tmt.2023.2.1.96

Reikšminiai žodžiai:

žaidimais pagrįstas mokymasis, didaktinis žaidimas, aktyvaus mokymosi metodai, sekos riba, kortų žaidimai

Santrauka

Realiųjų skaičių sekos, konvergavimo ir ribos sąvokos pristatomos visiems inžinerijos ir informatikos studentams pirmojo semestro matematinės analizės kurse. Žaidybiniai mokymo metodai, kurie pasirodė veiksmingi motyvuojant Z kartos studentus, yra galinga parama siekiant išlaikyti studentų dėmesį ir susidomėjimą. Remiantis žaidimais grindžiamo mokymosi privalumais, yra sukurtas kortų žaidimas „LimStorm“, kuris skirtas 4-10 studentų grupėms praktiškai išmokti svarbias realiųjų skaičių sekų ribas. Šiame straipsnyje apibendrinta dviejų metų bandomojo etapo empirinė patirtis ir ištirtas žaidimo eksperimento veiksmingumas.

Reikšminiai žodžiai: žaidimais pagrįstas mokymasis, didaktinis žaidimas, aktyvaus mokymosi metodai, sekos riba, kortų žaidimai.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

##submission.downloads##

Publikuota

2023-04-14

Kaip cituoti

Szilágyi, S., Körei, A., Török, Z., & Vaičiulytė, I. (2023). Žaidimu pagrįstas mokymosi projektas – sekų ribos skaičiavimas naudojant didaktinį žaidimą „LimStorm“. Taikomieji Moksliniai Tyrimai, 2(1), 41–49. https://doi.org/10.56131/tmt.2023.2.1.96