Naujo produkto poreikio vertinimas klientų požiūriu
DOI:
https://doi.org/10.56131/tmt.2023.2.2.168Reikšminiai žodžiai:
naujas produktas, maisto inovacija, neofobija, vartotojų įtraukimasSantrauka
Naujų produktų kūrimas – sudėtingas procesas, kurį skatina pokyčiai rinkoje, vidinių įmonės galimybių pokyčiai. Kiekviena inovacija vertinama individualiai, remiantis įvairiais metodais arba atliekant rinkodaros tyrimus. Pastebėta, jog į naujo gaminio kūrimo procesą tikslingą įtraukti vartotojus, kurie padės sukurti produktą, kuris atitiks jų poreikius. Norint, kad vartotojai naują produktą priimtų teigiamai, tikslinga nustatyti jų neofobijos lygį, sužinoti maisto produktui reikalingas savybes ir įvertinti naujo produkto poreikį. Atlikus kiekybinį tyrimą anketinės apklausos metodu, nustatyta, kad konditerijos įmonės asortimente naujas produktas yra reikalingas. Tyrimo rezultatai parodė, jog klientai nori naujų produktų, pasižyminčių tam tikromis specifinėmis savybėmis. Svarbi gaminio kaina, jo įsigijimo patogumas. Siekiant, kad naujas produktas būtų sėkmingas, tikslinga atsižvelgti į klientų poreikius.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
##submission.downloads##
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyrius
Licencija
Copyright (c) 2023 Rasa Balvočiūtė, Eglė Keliuotytė
Šis darbas yra licencijuotas pagal Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
##plugins.generic.recommendByAuthor.heading##
- Milda Zenovjeva, Rasa Balvočiūtė, Gaminio broko samprata, jo priežastys ir teoriniai valdymo aspektai , Taikomieji moksliniai tyrimai: Leidimas 1 Nr. 2 (2022): Taikomieji moksliniai tyrimai
- Rasa Balvočiūtė, Dovydas Kazlauskas, Gamybos sektoriaus sukuriamos pridėtinės vertės ir gyventojų verslumo pokyčių Lietuvoje, Šiaulių apskrityje ir Šiaulių mieste 2009–2019 metais analizė , Taikomieji moksliniai tyrimai: Leidimas 1 Nr. 1 (2022): Taikomieji moksliniai tyrimai