Naujo produkto poreikio vertinimas klientų požiūriu

Autoriai

  • Rasa Balvočiūtė Šiaulių valstybinė kolegija, Vadybos ir komunikacijos katedros docentė, socialinių mokslų daktarė
  • Eglė Keliuotytė Šiaulių valstybinė kolegija, Gamybos ir logistikos vadybos studijų programos absolventė

DOI:

https://doi.org/10.56131/tmt.2023.2.2.168

Reikšminiai žodžiai:

naujas produktas, maisto inovacija, neofobija, vartotojų įtraukimas

Santrauka

Naujų produktų kūrimas – sudėtingas procesas, kurį skatina pokyčiai rinkoje, vidinių įmonės galimybių pokyčiai. Kiekviena inovacija vertinama individualiai, remiantis įvairiais metodais arba atliekant rinkodaros tyrimus. Pastebėta, jog į naujo gaminio kūrimo procesą tikslingą įtraukti vartotojus, kurie padės sukurti produktą, kuris atitiks jų poreikius. Norint, kad vartotojai naują produktą priimtų teigiamai, tikslinga nustatyti jų neofobijos lygį, sužinoti maisto produktui reikalingas savybes ir įvertinti naujo produkto poreikį. Atlikus kiekybinį tyrimą anketinės apklausos metodu, nustatyta, kad konditerijos įmonės asortimente naujas produktas yra reikalingas. Tyrimo rezultatai parodė, jog klientai nori naujų produktų, pasižyminčių tam tikromis specifinėmis savybėmis. Svarbi gaminio kaina, jo įsigijimo patogumas. Siekiant, kad naujas produktas būtų sėkmingas, tikslinga atsižvelgti į klientų poreikius.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

##submission.downloads##

Publikuota

2023-11-22

Kaip cituoti

Balvočiūtė, R., & Keliuotytė, E. (2023). Naujo produkto poreikio vertinimas klientų požiūriu. Taikomieji Moksliniai Tyrimai, 2(2), 173–188. https://doi.org/10.56131/tmt.2023.2.2.168