Aukštojo mokslo kokybės užtikrinimas: teorija ir patirtis
DOI:
https://doi.org/10.56131/tmt.2023.2.1.94Reikšminiai žodžiai:
kokybė, aukštojo mokslo kokybė, vertinimas, rodikliaiSantrauka
Straipsnyje nagrinėjamos kokybės, aukštojo mokslo kokybės koncepcijos, kokybės užtikrinimo sąlygos bei sritys. Teoriniuose šaltiniuose pasigendama vieningos aukštojo mokslo kokybės užtikrinimo metodikos, autoriai pasirenka skirtingus vertinimo kriterijus bei rodiklius. Atliktoje dokumentų turinio analizėje išnagrinėtos Europos aukštojo mokslo kokybės užtikrinimo nuostatos ir jų įgyvendinimas, Lietuvos aukštojo mokslo kokybės vertinimas, mokslo ir studijų kokybės užtikrinimo organizavimas Šiaulių valstybinėje kolegijoje.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
##plugins.generic.usageStats.noStats##
##submission.downloads##
Publikuota
2023-06-08
Kaip cituoti
Adomavičienė, S., & Tamošiūnas, T. (2023). Aukštojo mokslo kokybės užtikrinimas: teorija ir patirtis. Taikomieji Moksliniai Tyrimai, 2(1), 82–101. https://doi.org/10.56131/tmt.2023.2.1.94
Numeris
Skyrius
Straipsniai
Licencija
Copyright (c) 2023 Silva Adomavičienė, Teodoras Tamošiūnas
Šis darbas yra licencijuotas pagal Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
##plugins.generic.recommendByAuthor.heading##
- Teodoras Tamošiūnas, Šiaulių regiono darnaus vystymosi retrospektyvos ir perspektyvos , Taikomieji moksliniai tyrimai: Leidimas 1 Nr. 1 (2022): Taikomieji moksliniai tyrimai