Aukštojo mokslo kokybės užtikrinimas: teorija ir patirtis

Autoriai

  • Silva Adomavičienė Šiaulių valstybinė kolegija, Vadovybės atstovė kokybei, Vadybos ir komunikacijos katedros lektorė
  • Teodoras Tamošiūnas Šiaulių valstybinė kolegija, Mokslo veiklos koordinatorius, prof. dr. (HP)

DOI:

https://doi.org/10.56131/tmt.2023.2.1.94

Reikšminiai žodžiai:

kokybė, aukštojo mokslo kokybė, vertinimas, rodikliai

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjamos kokybės, aukštojo mokslo kokybės koncepcijos, kokybės užtikrinimo sąlygos bei sritys. Teoriniuose šaltiniuose pasigendama vieningos aukštojo mokslo kokybės užtikrinimo metodikos, autoriai pasirenka skirtingus vertinimo kriterijus bei rodiklius. Atliktoje dokumentų turinio analizėje išnagrinėtos Europos aukštojo mokslo kokybės užtikrinimo nuostatos ir jų įgyvendinimas, Lietuvos aukštojo mokslo kokybės vertinimas, mokslo ir studijų kokybės užtikrinimo organizavimas Šiaulių valstybinėje kolegijoje.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

##submission.downloads##

Publikuota

2023-06-08

Kaip cituoti

Adomavičienė, S., & Tamošiūnas, T. (2023). Aukštojo mokslo kokybės užtikrinimas: teorija ir patirtis. Taikomieji Moksliniai Tyrimai, 2(1), 82–101. https://doi.org/10.56131/tmt.2023.2.1.94