Kunigaikščio Margirio pėstininkų bataliono veiklos viešinimo socialiniuose tinkluose analizė

Autoriai

  • Neringa Jucienė Šiaulių valstybinė kolegija, Įmonių ir įstaigų vadybos studijų programos absolventė
  • Jurgita Macienė Šiaulių valstybinė kolegija, Vadybos ir komunikacijos katedros docentė, dr.

DOI:

https://doi.org/10.56131/tmt.2023.2.2.176

Reikšminiai žodžiai:

kariuomenės veiklos viešinimas, viešinimo kanalai ir priemonės, socialiniai tinklai, viešinimo turinys ir būdai, grįžtamasis ryšys

Santrauka

Straipsnyje analizuojamas statutinės organizacijos veiklos viešinimas socialiniuose tinkluose. Teorinėje dalyje aptariama veiklos viešinimo sąvoka, socialinių tinklų samprata, supažindinama su Lietuvos kariuomenės veikla ir jos viešinimo reglamentavimu. Empirinis kokybinis tyrimas atskleidė, kad Kunigaikščio Margirio pėstininko bataliono veikla viešinama socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Instagram“. Surinkti viešai skelbiami įrašai išanalizuoti pagal tris kriterijus: patiktukų, komentarų ir pasidalinimų įrašais skaičius. Pagal įrašų turinį išskirtos 4 temos: „karinis rengimas“, „minėjimai / rikiuotės“, „pilietinis ugdymas“ ir „vizitai“. Gauti tyrimo rezultatai suponuoja rekomendacijas: esant galimybei įrašuose pateikti daugiau vaizdinio turinio; išnaudoti socialinio tinklo „Facebook“ funkcijas kurti pranešimus apie vyksiančius įvykius, renginius („event“, „story“) ir dalijantis pranešimais priminti apie artėjančius įvykius, renginius.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

##submission.downloads##

Publikuota

2023-11-25

Kaip cituoti

Jucienė, N. ., & Macienė, J. (2023). Kunigaikščio Margirio pėstininkų bataliono veiklos viešinimo socialiniuose tinkluose analizė. Taikomieji Moksliniai Tyrimai, 2(2), 189–203. https://doi.org/10.56131/tmt.2023.2.2.176